Търсене
Разширено
Официален партньор
...
Плати с
Следвай ни в

Правила и условия

  • Съдържанието на сайта като текст, снимки, лога и всички други показани материали са защитени от закона за авторското право и са собственост на KIT XENON TUNING SRL, наричано по-долу Auto best 94.

    Auto best 94 позволява безплатен достъп до този сайт за визуализация и некомерсиална употреба. Материалите, показани на този сайт, не могат да бъдат възпроизвеждани частично или изцяло или модифицирани без писменото съгласие на компанията.

    Продуктите, комерсиализирани чрез www.carpartstuning.com са нови, в оригинална опаковка на производителя. Снимките на продуктите имат информативен характер. Всички наши продукти са тествани (монтирани) на специални превозни средства.

    Комерсиализираните продукти отговарят на законите за износ и могат да се изпращат извън страната.

  • Продуктите, комерсиализирани от Auto best 94, са взаимозаменяеми с оригинални части в съответствие с редактирания списък и каталози на производителите. Гаранцията важи в съответствие с европейските закони.


    Auto best 94 като продавач не носи отговорност за гаранцията и ще анулира гаранцията в следните ситуации:
    - Продуктът не е монтиран в специален магазин. Процесът на монтаж трябва да бъде завършен в специализиран сервиз / тунинг магазин.
    - Продуктът е бил повреден поради неправилен монтаж или защото е бил монтиран с други счупени свързващи части. Ние не приемаме рекламации за продукти, които са монтирани и/или променени, когато са монтирани от неоторизиран сервиз или техник.
    - Продуктът е използван за цел, различна от посочената в представянето/описанието на продукта.
    - Частта е повредена от допълнително претоварване или неправилна поддръжка на автомобила.
    - Превозното средство е катастрофирало или е претърпяло щети, причинени от външни фактори, атмосферни, термични, механични или електрически удари.
    - Частите имат драскотини, удари, следи от огъване, които не се дължат на производители или инциденти при транспортиране.


    Гаранционните рекламации трябва да бъдат представени със следните документи:

    Фактура от KIT XENON TUNING SRL
    Доказателство, че продуктът е монтиран в оторизиран сервиз, съответно копие от Сервизния протокол, издаден от industrial or motorcycle use за процеса на монтаж
    Чисто снимки на исканите щети
    Копие от регистрацията на МПС

  • Умолява се купувачът да вземе лично от куриера доставяния продукт.
    Ако поръчката ще бъде взета от друго лице (не от купувача), моля, упоменете това преди доставката с името на лицето.

    По време на доставката на продукта и преди да приеме пратката от куриера, купувачът трябва да отвори опаковката и да провери продукта пред куриера. Ако продуктът е бил повреден при транспортиране, купувачът трябва да изиска от куриера протокол за доставка (протокол за добро състояние) за повредата/ите и да не приеме пакета; протоколът за доставка трябва да бъде подписан от куриера и купувачът трябва да запази копие от него. Auto best 94 няма да приема последващи рекламации без официален протокол за повредата/ите.

  • - PayPal

    - Плащане с карти: Visa/ MasterCard/ Maestro

    - Банков превод

  • – Зелен цвят означава, че продуктът е на склад и е „готов за изпращане“

    - Оранжево цвят означава, че продуктът ще бъде „наличен от...“

    - Червеният цвят означава, че продуктът е „изчерпан“

    Ако цените или други подробности за продуктите/промоциите са били неправилно показани, включително факта, че са били въведени погрешно в базата данни, ние си запазваме правото да анулираме доставката на продукта и да уведомим на телефон/имейл в най-кратък срок, за грешката, ако продуктът все още не е доставен.

  • Ние гарантираме бърза и надеждна доставка по целия свят въз основа на дестинацията на пратката.

    Артикулите се доставят от един от нашите партньори за доставка: GLS/Parcel Force, Dachser, TNT, UPS, DHL, Международни пощенски услуги/EMS с проследяване. Времето за доставка може да варира в зависимост от местоположението на артикулите, тъй като доставките до определени местоположения може да изискват допълнително време за транспортиране.

  • Всички закупени артикули, които са на склад, ще ви бъдат изпратени в рамките на 1 до 2 работни дни след получаване на изчистено плащане.

    Ако сте поръчали няколко артикула и един или повече са изчерпани, ние ще изпратим цялата поръчка с една доставка веднага щом всички артикули пристигнат в нашия склад и бъдат проверени за качество.

    Всички поръчки, направени и платени след 14:00 ч. (GMT) за артикули в наличност, ще бъдат обработени на следващия работен ден.

    Всички продукти са внимателно опаковани, така че да достигнат до нашите купувачи в перфектно състояние.

  • Доставките се извършват от понеделник до петък, от 09:00 до 17:00 часа.

    *Моля, имайте предвид, че:

    - куриерът ще се свърже с вас по телефона за уточняване на дата и час за доставка;
    - вие носите отговорност за коректността на данните за контакт, включително адреса за доставка;
    - адресът за доставка не може да бъде променян след изпращане на поръчката;
    - вие носите отговорност да гарантирате, че артикулите, които поръчате, могат да бъдат доставени до вашия имот, с безопасен и разумен достъп от обществения път до мястото на доставка.
    Можете да проверите състоянието на поръчката по всяко време, след като е направена. Информацията за проследяване също ще ви бъде изпратена по имейл, когато поръчката бъде изпратена.

    Изпращането извън ЕС (до държави с обичай) може да има по-дълго транзитно време поради митнически формалности.
    *Мита

    Закупувайки артикула, вие носите отговорност за плащането на митническите такси и извършването на формалностите по вноса. Сумата се изчислява в съответствие с действащото законодателство в страната, в която ще бъде доставена пратката.
    Размерът на начислените мита ще бъде съобщен от куриера, след като стоките достигнат местоназначението си. Ако митническите такси не бъдат платени и поради тази причина пратката бъде отказана или изоставена, разходите за доставка и митническите такси ще бъдат приспаднати от общата сума на поръчката, а останалата разлика ще бъде възстановена.
  • Неправилна информация за доставка - Ако пакет бъде върнат на Auto best 94 поради неправилен или невалиден адрес за доставка, предоставен от купувача, купувачът ще носи отговорност за разходите за обратна доставка.

    * Auto best 94 не носи отговорност за пакети, доставени неправилно или загубени поради неправилна информация за доставка, предоставена от купувача.

    Няма отговор за резервация за доставка - Ако пакет бъде върнат на Auto best 94 поради невъзможност за доставка, причинена от купувача:

    -купувачът не отговаря на телефона за уреждане на резервация
    -купувачът не отговаря на имейла с молба за допълнителна информация
    -купувачът не присъства на посочения адрес или уговорена дата
    -купувачът не успява да вземе поръчката, временно съхранявана в куриерския склад/магазин за пратки.

    * Auto best 94 не носи отговорност за никакви такси за доставка. Купувачът ще бъде таксуван с разходите за доставка и връщане.
  • Ако пакетите са били повредени по време на транспортиране, купувачът трябва да предостави протокола за доставка от куриера (протоколът трябва да бъде подписан както от куриера, така и от купувача) и ясни снимки, показващи щетите. Auto best 94 обикновено ще договори заедно с купувача най-подходящото решение за решаване на проблема.

    Купувачът трябва да докладва щетата в 1 имейл, включващ следната информация:

    1. Номер на поръчката или метод на плащане (ако е PayPal, ID на транзакцията)

    2. Проследяващ номер на поръчката

    3. Протокол за доставка от куриера (отчетът трябва да бъде подписан както от куриера, така и от купувача)

    4. Чисто снимки, показващи щетите (снимки на кутията и снимки на повредените елементи)

    5. Ясен отчет, в рамките на максимум 24 часа от момента на доставката, за състоянието на повредените или липсващите артикули

    Ако пакетите са били изгубени по време на транспортиране, Auto best 94 ще замени продукта, като след това ще изпрати писмена жалба до транспортната компания за възстановяване на стойността на пакета.

    Auto best 94 обикновено ще договори заедно с купувача най-подходящото решение за решаване на проблема.

  • Връщания

    Гаранция за връщане на парите: за стоки, върнати в рамките на 14 работни дни след получаване на плащането.

    Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е получен. Купувачът трябва също да включи:

    Всички опаковки като кутии, чанти и етикети
    Аксесоари като кабели и дистанционни
    Всички артикули са включени в пакет

    Всички върнати продукти трябва да бъдат получени в добро състояние. Стоките няма да бъдат приемани, ако са повредени или надраскани.

    Ако продуктът бъде върнат, защото купувачът е променил решението си или го е закупил по погрешка, купувачът носи отговорност за заплащане на разходите по връщането на стоките.

    Auto best 94 се стреми да обработва връщанията в рамките на 2 работни дни след получаване на връщането; възстановяването може да бъде направено до следващия работен ден при нормални обстоятелства.

    Анулации

    Ако купувачът анулира поръчката преди изпращането, Auto best 94 ще възстанови изцяло поръчката.
    Ако купувачът анулира поръчката след изпращането, Auto best 94 ще възстанови само цената на артикула (без разходите за доставка).
    Възстановяването на сумата ще бъде направено, след като пакетът се върне на Auto best 94.

    Възстановяване на средства

    В случай, че купувачът закупи продукт, който е изчерпан, Auto best 94 ще възстанови сумата за поръчката.

  • Всички B2B акаунти, които нямат активност през следващите 2 месеца от момента на активиране, автоматично ще станат неактивни. Повторното активиране на B2B акаунт може да се извърши при поискване.

  • Auto best 94, собственикът на сайта www.carpartstuning.com, се ангажира да пази поверителна информация, предоставена от купувача при достъп и попълване на формуляра за регистрация.

  • Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез формата за контакт или на един от телефонните номера, посочени на нашия уебсайт.