Търсене
Разширено
Официален партньор
...
Плати с
Следвай ни в

Информация за доставка



1. Артикулите се изпращат в рамките на 24-48 часа след получаване на изчистено плащане.
2. Ние гарантираме бърза и надеждна доставка по целия свят въз основа на дестинацията на пратката.
3. Винаги използваме метод на доставка, който предоставя информация за проследяване.
4. Артикулите се доставят от един от нашите партньори за доставка: GLS / Parcel Force, Dachser, DHL, Международни пощенски услуги / EMS. Времето за доставка може да варира в зависимост от местоположението на артикулите, тъй като доставките до определени местоположения може да изискват допълнително време за транспортиране.

Ако имате някакви затруднения, не се колебайте да се свържете с нас чрез формата за контакт или на един от телефонните номера, посочени на нашия уебсайт.


Методи на доставка и доставка:

Продуктите се изпращат с един от нашите партньори за доставка: GLS, Dachser, International Post Services/EMS, Ekont, TNT, UPS, DHL.

Можете да проверите състоянието на доставката на вашия продукт чрез достъп до номера за проследяване в зависимост от партньорите за доставка (куриери):

GLS: https:/ /gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

DACHSER: https://elogistics.dachser.com/shpdl/?c=15&n=number(*номер=номерът за проследяване, получен от нас)

Международна пощенска служба/EMS:http://www.trackingmore.com/posta-romana-tracking.html

Еконт: http://en.econt.com/tracking/?num=Track+service

TNT: https://www.tnt.com/express/en_us/site/home.html

UPS: https://www.ups.com/tracking/tracking.html

DHL: http://www.dhl.com/en/express/tracking.html

Експресните (24 часа) доставки, направени с TNT, UPS или DHL, са само при поискване.

*Цената от уебсайта е за стандартна доставка, извършена от GLS и Dachser.

 

Доставка в европейския съюз

Австрия - GLS & Dachser

Белгия - GLS & Dachser

България - Еконт

Хърватия  - GLS & Dachser

Кипър - GLS & Julio Trans (без номер за проследяване)

Чешка република - GLS & Dachser

 

Дания - GLS & Dachser

Естония - Dachser

Финландия - Dachser

Франция - GLS & Dachser

Германия - GLS & Dachser

Гърция - GLS & Dachser

Унгария - GLS & Dachser

Ирландия - GLS & Dachser

Италия - GLS & Dachser

Латвия - Dachser

Литва - Dachser

Люксембург - GLS & Dachser

Малта – Международна поща

Холандия - GLS & Dachser

Полша - GLS & Dachser

Португалия - GLS & Dachser

Словакия - GLS & Dachser

Словения - GLS & Dachser

Испания - GLS & Dachser

Швеция - Dachser

Обединено кралство - GLS & Dachser

 

*Доставката се извършва на континента, а не на островите на тези страни.

 

Изпращането извън ЕС (до страни с обичай) може да има по-дълго време за транспортиране поради митнически формалности.

Албания - Dachser

Норвегия - Dachser

Швейцария - Dachser

 

*Всяка доставка се изпраща с документи за персонализирана декларация (45 евро; включени в цената за доставка).

 

https://ec.europa.eu/taxation_customs/business/customs-procedures/general-overview/customs-declaration_en

 

Доставка  в: Армения, Беларус, Гибралтар, Исландия, Косово, Лехтенщайн, Македония, Руска федерация, Турция, Украйна и град-държава Ватикана (Светия престол) е възможно само с предишен контакт  за разходите за доставка.

 

*Мита 

С закупуването на артикула вие носите отговорност за плащането на митническите такси и извършването на формалностите по вноса. Сумата се изчислява в съответствие с действащото законодателство в страната, в която ще бъде доставена пратката. 
Размерът на митата ще бъде съобщено от куриера, след като стоките достигнат местоназначението си. 
Ако митническите такси не са платени и поради тази причина , пратката е отказана или изоставена, разходите за доставка и митата ще бъдат приспаднати от общата сума на поръчката, а останалата разлика ще бъде възстановена. 

 

 

 

АЛТЕРНАТИВЕН АДРЕС ЗА ДОСТАВКА

Ние предоставяме възможност за избор на различен адрес за доставка от адреса за фактуриране. Това ви улеснява да изпратите поръчка до вашия склад или друго местоположение.

Осигуряваме и услуга за дропшипинг.

Ако желаете да използвате тази услуга, моля, кликнете върху Изпращане на стоки до моя клиент (дропшипинг), попълнете исканите данни и щракнете върху Запазване на информацията.

 

ПРОМЕНЯНЕ ИЛИ ОТМЕНЯНЕ НА ПОРЪЧКА

 

За технически & поради логистични причини не е възможно да промените поръчката си, след като бъде изпратена. Затова Ви молим да проверите внимателно данните си за доставка, преди да финализирате поръчката си.

За съжаление, след получаване на потвърждението за доставка, вече не можете да анулирате поръчката си. Можете да изберете да откажете пакета при пристигането, но вие ще носите отговорност за доставката и доставката. Разходи за връщане.

 

ПОРЪЧКИ

След като поръчката ви бъде обработена и изпратена, ще получите потвърждение по имейл с вашите данни за доставка и номер за проследяване. Ако сте създали личен или бизнес акаунт при нас, ще можете да преглеждате и проследявате състоянието на  вашата поръчка в Моят акаунт -> История на покупките. Ако все още не сте регистрирани, можете да проследите поръчката си, като използвате връзката от потвърждението по имейл, но силно ви препоръчваме да се регистрирате, за да проследявате удобно бъдещите си поръчки.